fredag, mars 01, 2013

Inte direkt sportigt, men lov har jag

Denna vecka har vi sportlov. Så i fredags tog jag nattåget upp till Luleå för att hälsa på min bästaste vän Sara som pluggar där uppe i norr. 

Vi har ätit gott (läs dundermycket kolhydrater och mängder med socker), gått på bio ("Anna Karenina"), strosat runt på ICA Maxi i två timmar, besökt alla Luleå's secondhandaffärer (dvs hela två stycken), stylat om Sara (läs jag klippte av hennes hår och färgade det rött) och jag har köpt sådana saker som inte finns att  köpa i Dals Långed till ett bra pris eller som helt enkelt inte finns här (typ hårspray, maskeringstejp, tyg, kabel-mellan-mobil-och-högtalare, tranbärsjuice och Body Shops body scrub)

Jag kom hem till mitt kära DLC igår, efter en 23timmar och 20minuter lång färd med tåg och buss.


Frukost på tåget! 
#närmanärvuxenfårmanätavadmanvillnärmanvilljagälskardet




När Sara var i skolan så gick jag till Kulturens Hus och tittade på konst.
Ögon av Désirée Bergström // Sånt som ingen förstod av Petronella Edlund
  


TYG! Blev helt oplanerat ett blått tema.



Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar