tisdag, november 13, 2012

Sådär dunderlycklig så jag nästan dog...


I fredags åkte jag och Tove till Varberg och spenderade natten hemma hos mamma. På lördagen visade jag stan för Tove, som är från Uppsala, sen tog vi tåget till Göteborg. Checkade in på vandrarhem och sen bar det av till Trädgårn' för att se Markus Krunegård.

VILKEN KONSERT! Helt galet bra var det! Ni förstår, jag är så löjligt kär i Markus Krunegård, sådär som One Direction-fans är i One Direction. Efter konserten fick jag min Krunegård-tygpåse och min arm signerad av honom OCH jag fick en KRAM! Jag har kramat Markus Krunegård. Haha, såå himla lycklig. Det är pinsamt så himla glad jag var! Tove sa "Jag har aldrig sett dig så glad innan!"

Ååååh, va bra han är. "Korallreven och vintergatan" är helt fantastisk live! Om du inte redan lyssnar på denna underbara man så gör det. Det är en order!

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar