onsdag, november 21, 2012

Livet ur nallens synvinkel

Det blir lite sånt här man får fylla ut med när man inte har något annat att komma med. Vi jobbar just nu med projekt/kurser som håller på en hel vecka och då har jag liksom inte så mycket att visa förrän på fredagen. Så här är lite mobilbilder. Skiiittråkigt, jag vet. Avskyr själv när bloggare lägger ut "instagram den senaste månaden" för det är verkligen bara "utfyllnad.. i brist på annat". Fy skäms Linnea! 

Men jaja, sjung och var glad och kika på bilder om ni har lust.

 Kylskåpspoesi.


Det enda jag handlade på ica på höstlovet. Sex(!) paket fetaost och godis.


Markus Krunegårds autograf på min arm.


Jag provar glasögon. Lite väl "gubbiga" tror jag nog.


Frukost i sängen med bästa serien "Downton Abbey".



Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar