söndag, september 09, 2012

Bilder på mitt nya hem

Jag har flyttat in i en källarkorridor med fem andra människor. En av dessa människor är Tove som gick i min klass i Mora. Jag har hela 20kvm för mig själv (med egen toa!) men kök,  vardagsrum och dusch delar vi på. Även om jag bor i en källare har jag stora fönster på mitt rum, men de gemensamma utrymmena saknar fönster (därav väldigt dåliga bilder..) Tur att det finns lampor!





Visst är de orangea fejk-läder-sofforna groteska!? Matchat med min rosa ullfilt..^^

Köket med sina härliga 70talstapeter på skåpsluckorna!
Köket och vardagsrummet var allt annat än trevliga att vara i när vi kom. Men Tove och jag gjorde en rejäl storstädning och nu är här supermysigt! (Det duger iaf för ett år framåt... ;)

Förutom att det bor skalbaggar i duschen....och duschen luktar gammalt akvarium. Meen det ska bovärden fixa, har han sagt... 


Ecokärlek,
Linnea

2 kommentarer:

  1. Haha, de orangea fejk-läder sofforna är ju helt hysteriska. Jag älskar dem.

    SvaraRadera
  2. Ååå så fint ditt rum är!!!

    SvaraRadera