onsdag, augusti 29, 2012

En klassiker

Fick lust att göra en sån där lista ni vet....

Det är charmigt när han: sjunger med i en låt och går upp i falsett, som om han var själv i rummet men han vet att jag är där.
Jag lyssnar på: min nya favoritpojke, Jonathan Johansson.
När jag lagar mat: "höftar" jag hur mycket av varje ingrediens jag ska ha.
Senast sedda film: G- som i gemenskap.
Jag kommer alltid vara: kramgo.
Det finaste som finns är: utsikten över Saxviken i Mora.
Min mobiltelefon är: röd.
Favoritkaraktär ur en serie: Matthew i Downton Abbey. Och Sybil.
När jag bakar så bakar jag: fullkornsbröd med kanel och valnötter i. Och kladdkaka.
Den värsta känslan är: existensångest.
Den bästa känslan är: när man känner livsglädje!
Idag har jag: klippt ut inspirerande bilder ur modetidningar.
Ikväll har jag: ätit fetaostmackor och tittat på sex and the city.
I morgon kommer jag: ha på mig rött läppstift.

Godnatt!


Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar