lördag, juli 07, 2012

Magisk afton i Borås



I torsdags tog Sara och jag tåget till Borås för att lyssna och titta på vår älsklingspojke Markus Krunegård.

Åååh, vad jag älskar hans musik! Finns inte tillräckligt fina ord för att beskriva hur bra han är. Och hur snyggt får man egentligen klä sig? Hans kofta/kavaj var det snyggaste jag någonsin sett en man bära!!

En underbar kväll var det. Bästa den här sommaren, än så länge... Vi dansade och sjöng hela vägen från torget till centralstationen. Sen cyklade jag hem från stationen, i bara linne och jeansshorts, och det var så varmt. och så fint med Markus i hörlurarna. Vilken kväll <3 Jag somnade väldigt lycklig!

Lyckliglyckliglycklig!


Ecokärlek,
Linnea

1 kommentar:

  1. Jag råkade gå förbi Markus backstage på P&L utan att jag märkte det va han^^
    Men om jag hade märkt det innan så hade jag tagit ett kort för din skull:)

    SvaraRadera