torsdag, juni 21, 2012

Sommar

Kort som jag gjorde till mina kompisar som tog studenten

Nu har jag varit i Varberg i två veckor och det känns som att det snart är dags att åka hem till Mora. Men det ska jag ju inte. Det är sjukt konstigt att vara inneboende hos sin mamma och sova på madrass på golvet i gästrummet. Känner mig inte alls hemma.

Första veckan i Varberg var fylld av studentfirande och "försöka-komma-i-ordning-med-alla-saker-i-"mitt"-rum.
Andra veckan, som gått nu, har jag jobbat på Matskolan. Goa och snälla barn denna vecka, hoppas nästa veckas barn också är det!

Midsommar firar jag i Småland!

Ecokärlek,
Linnea

1 kommentar:

  1. tack så mycket, nej det är faktiskt riktigt styrka i dom eftersom jag också har synfel.

    Vad kul! Då måste vi verkligen ses och vi kommer ner nån dag på lovet. Vi kan höras!=D
    kram ha en bra midsommar och alla hälsar

    SvaraRadera