söndag, maj 20, 2012

Chocktillstånd

Nedräkningarna har börjat:

1 dag till Beckmans modevisning på Berns i Stockholm
8 dagar till Modeakademins modevisning
15 dagar till skolavslutning
17 dagar till jag tar min väska och flyttar ifrån Mora...
24 dagar till min bästa kompis student
29 dagar till sommarjobb på matskola
46 dagar till Markus Krunegård spelar i Borås
50 dagar till Sverigetouren
68 dagar till Bruce Springsteen på Ullevi
92 dagar till SKOLSTART PÅ STENEBY!!!!


Just det, jag kom in på Steneby! Gaaaaaaaaaaah! Glad tjej. När mamma ringde och läste upp brevet i onsdags blev jag så chockad att jag inte kunde njuta av det. Men nu börjar det sjuka in. Galet. 


Ecokärlek,
Linnea


3 kommentarer:

  1. Tjenis, vilken linje på steneby kom du in? Jag kom in på textil och reserv på projekt. Vi ses :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej hej. jag kom in på form och design :) de gör vi!!

      Radera
  2. åhhh ska du på Krunegård i Borås ? :D DÅÅÅ MÅSTE VI SES, ska med dit :D <3 och vad fint du har målat där ovan, kram!

    SvaraRadera