lördag, april 07, 2012

Another day is going by



Jaha, då var jag själv kvar i mitt hus (förutom en kille som alltid håller sig på sitt rum, har sett hans disk i köket annars hade jag inte märkt att han var här^^.) Jag åker alltså inte hem nu när det är påskhelg och lov. Skönt med lite tid att jobba i lugn ro och bara chilla. En klasskompis kommer tillbaka på måndag, så då är jag inte själv längre. Och på onsdag kommer min bror och hälsar på!!!! Wiiie!

Idag har jag bara myst runt i min gosetröja och städat och tvättat. och lyssnat på Simple Plan. Nostalgi på hög nivå, jag kan fortfarande alla texter...

OCH Stenebyansökan är inlämnad på posten, skickas på tisdag, framme på torsdag sa tjejen i kassan. Så det får vi hoppas! Det är ju inte varje dag jag skickar så där stora grejer med posten. Tjejen i kassan frågade om det skulle skickas som "brev", och så började hon kolla upp massa mått och grejer. Tillslut kom hon fram till att det skulle skickas som "paket". Jag sa "Bara det kommer fram så är jag nöjd, det får kosta vad det vill!".



Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar