tisdag, mars 13, 2012

Min dag i svartvitt



Min absoluta favoritjacka, LEE-jeansjackan, köpt på backluckeloppis i Varberg för en hundralapp.

Foto: Amanda Asp
Redigering: Linnea Carlsson



Idag har vi haft sömnad hela dagen. Vi gick igenom hur man gör en korsett och jag fick prova en som en tjej i klassen sytt tidigare. Bilder kommer upp på det.

Just nu syr jag ett trikålinne som tillhör Rädsla-processen och jag syr en poncho som tillhör Trigonometri-processen.

Våren har kommit till Mora, och förhoppningsvis är den här för att stanna. Igår gick jag utan strumpbyxor under långkjolen och idag har jag spatserat sunt i converse och jeansjacka.



Ecokärlek,
Linnea


2 kommentarer:

  1. Ser helt underbart ut! Jag vill också ha vår. Det luktar vår i Luleå men är fortfarande kallt och blåser småspik. Skicka lite vår uppåt tack! <3

    SvaraRadera
  2. såå snygg outfit & du är!!

    sv; ja Laleh är så bra <3 :D

    SvaraRadera