lördag, mars 31, 2012

I höstas var det för Håkan, men nu klappar hjärtat lite extra för Markus

Interjvu i DN. (jag snodde skolans tidning..)
Nya albumet som är HELT FANTASTISKT BRA!

Recension på hans album ur tidningen "nolltvå".

Jag köpte styleby ENDAST för att det var ett reportage med Krunegård.
Just nu är jag helt besatt av Markus Krunegård. När jag hör/ser något om honom blir jag helt lyrisk och det pirrar i hela kroppen. Vet inte vad det är med mig...^^ Inte likt mig att vara helt uppspelt över en artist/kändis. Men Markus alltså, vilken kille. Finns inte ord för hur mycket jag tycker om honom! Kärlek, ren kärlek! 

Min favorit på nya albumet är helt klart "Askan är den bästa jorden", den är så himla fin. 

"Det är först när man ger upp som det blir nåt nytt,
när man släpper taget tar man steget.
Jag vet hur ont det gör när hoppet dör,
men askan är den bästa jorden. 
Och även fast du inte tror det
du kommer födas och dö, födas igen,
så länge du hör musiken."





Ecokärlek,
Linnea

2 kommentarer:

  1. jag dör vad bra han är!

    sv; jaa vi ska ju till Varberg över Påsk, så jag hoppas att vi kan ses, åhh vad synd! men sjölvklart måste vi ses i sommar också :D vad ska du göra över påsken? <3

    SvaraRadera
  2. han är ju såå underbart bra!!
    hoppas du har haft en bra helg än så länge.
    KRAM på dig!

    SvaraRadera