onsdag, mars 28, 2012

Hjälp mig någon


Sunrise Avenue är ett av mina favoritband. De var det första rockbandet jag började lyssna på. Jag kommer ihåg hur jag satt vid datorn och lyssnade på "Fairytale gone bad" om och om och om igen i flera timmar. Det är min absoluta favoritlåt från 00-talet, om inte den bästa låten någonsin. Jag har sett dem live endast en gång. Eftersom de inte är så populära i Sverige spelar de nästan aldrig här. Sunrise Avenue har betytt mycket i mitt tonårsliv, undrar vem jag hade varit om de inte fanns!?

Detta är musikvideon till den fina, helt underbara, klockrena/sanna låten "Somebody help me". Videon är dock inte så bra... De ser ut som två botoxtroll, helt uttryckslösa i ansiktet. Fast Samu Hader är alltid snygg (även om han är blond^^) Trodde när jag såg den första gången att den var inspelad på Liseberg, men det är den inte. Ni kan ju lyssna på låten utan att titta på videon. För låten är bra!





Ecokärlek,
Linnea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar