fredag, februari 24, 2012

Storstädning på liv och död


Nya favoritlåten!! Kan inte sitta still när jag hör den, jag studsar som runt som en studsboll och blir skitglad. Finaste texten i refrängen:

"Det måste va på liv och död. Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt. 
För om jag tar i för löst har jag förlorat allt i morgon bitti."


Nu har jag äntligen lov!

Vasaloppsveckan inleddes idag, Mora börjar så sakteliga att invaderas av tusentals folk. Jag åker härifrån imorgon bitti. Men jag kommer tillbaka på torsdag och är här över helgen och ska uppleva det "riktiga" Vasaloppet på plats. Vi utom-moringar har blivit varnade för kaoset som råder under veckan, ska bli spännande att se hur det är.

Just nu storstädar jag mitt rum, eftersom jag ska ha en vän med mig upp på torsdag som ska sova på golvet, och för att här var sjukt dammigt.

Ecokärlek,
Linnea

1 kommentar:

  1. sv; du är så himla fin du!
    tack Linnea! hoppas du får en fint lov & att du har det bra där uppe i Mora! massa kramar :D <3

    SvaraRadera