måndag, februari 06, 2012

Save me and give me a direction






I helgen gjorde jag inte något vettigt alls, därav inga inlägg.

Idag har jag ritat mönster till min jacka som jag ska sy (ni ser en slarvig skiss av jackan på sista bilden).

Vi har mycket att göra, och det känns som att alla blev lite mer inspirerade till att jobba nu när vi besökt alla skolor som vi vill söka vidare till. Det går inte att sitta och dagdrömma här inte! Flera bollar i luften hela tiden. Ni kan se min lilla lista med saker som ska göras den här veckan, några saker har redan kommit till, men vissa har jag kunnat bocka av! (y) Men sen har vi ju saker att göra i bildsalen också....

Ingen rast ingen vila, nu ska jag ut och gå en promenad och få lite frisk luft efter att ha suttit inne hela dagen.

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar