onsdag, februari 15, 2012

If only you saw what I can see

Jag uppe på toppen med sjukt fin utsikt och Orsa björnpark i bakgrunden. Vi såg dock inga tigrar :(

Finaste utsikten från toppen!
Nypistade backar och solsken! <3

"Hela" skolan hade friluftsdag i Grönklitt idag (ca 30 av 120 elever deltog^^). Jag valde såklart att åka skidor! Det är en ganska liten anläggning med mesiga backar, men det var kul att få åka lite och vara ute hela dagen. Det var strålande solsken men det blåste ganska mycket. 

Nu är jag helt slut, jättetrött, ska titta på SVT-play och virka lite tror jag. 



En tjej i min klass fyller 20år idag, så om en stund blir det tårtkalas! 


Ecokärlek,
Linnea

1 kommentar:

  1. åhhh jag dör så mysiga bilder, vill med åka skidor!

    och fin topp du sytt där ovan! puss :D

    SvaraRadera