lördag, februari 11, 2012

En eftermiddag på isen med rosiga kinder




Har haft en sån där mysig dag med mig själv. Jag tog sovmorgon, åt en sen frukost och sen vandrade jag in till stan. När jag kom hem bytte jag om och hämtade upp skridskorna från källaren och gick ner till sjön. Sen åkte jag runt på isen i nästan en timme och lyssnade på bra musik. Bara njöt av livet sådär som man kan göra en februaridag i Mora. Det var kallt. Jag var riktigt härligt rosig om kinderna när jag kom hem. Tog en lååång varm dusch. Gjorde middag. Satte mig i soffan och tittade på en film, "Shakespeare in love".

Nu ska jag göra fruktsallad och gå över till Andersbo. Ikväll blir det "The Duchess". Älskar den filmen!

PUSS på er fina!

Ecokärlek,
Linnea

2 kommentarer:

  1. SV: Var det inte det vi visste skulle bli problematiskt? Jag har för mig att när du fixade min blogg sa du att jag skulle säga till om jag mot alla odds ville länka något och idag var det nog dags ^^

    SvaraRadera
  2. SV igen ;): Kom på att du kanske bara menade vart, för i så fall så får du sätta musen framför "här" så har du den där ^^

    SvaraRadera