onsdag, februari 01, 2012

Back in Mora och virrigare än någonsin förr



Senaste veckan har varit väldigt omtumlande. Vi har blivit proppade med info om olika skolor & utbildningar och om vägar att gå för att ta sig dit man vill i livet osv.

Vi har besökt, Göteborgs Tillskärarakademi, Stenebyskolan, HDK och Textilhögskolan i Borås.

Jag har hela tiden varit inställd på att efter Mora flyttar jag till Borås och börjar plugga till Textilingenjör. Men helgen satte verkligen griller huvudet på mig. Nu vet jag inte vad jag vill!

Jag ska ha ett "coachningsamtal" med Karin imorgon, så jag hoppas få lite tips och vägledning om vad jag ska göra med mitt liv. haha, lät ju lite roligt, men så känns det just nu. Vad ska jag göra med mitt liv, vad vill jag jobba med, vad vill jag göra, vem vill jag vara? Min 20årskris har smugit sig på under hösten, men nu är den verkligen här!

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar