onsdag, februari 29, 2012

"Alla i boet, ja hen har alla i boet"




Min sista kväll i Varberg jag har spenderat med familjen, mormor och Gibban. Självklart spelade vi fia! Vi hann dock inte avsluta men jag ledde iaf. Vi åt god mat, ugnsstekt lax, kokta grönsaker, potatis och kall sås. Mums!

Igår passade jag på att gå till min frisör och fick klippt mitt hår. Inte så stor förändring, men varför känns håret alltid så kort när man är nyklippt!? Hatar det. Klippa topparna i mina ögon är ca 1cm men i frisörers ögon är det 5cm.

Idag var jag inne en sväng på stan med mami. Hon köpte lite grejer till mig, eftersom jag inte får köpa något själv. Haha, mamma är bäst!

Imorgon avgår tåget mot Mora kl.05.53. Så nu går jag och lägger mig. Godnatt!

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar