torsdag, januari 05, 2012

Så länge mitt hjärta kan slå


Hade myskväll med Sara igår. Tacos, te, popcorn och film. Plus en massa tjejsnack.

Jag lämnar henne för Mora på lördag. Hon lämnar mig för Luleå om två veckor. Vi kommer inte kramas igen förrän till sommaren. Inte helt okej. Men när vi bryter ihop i våra nya städer ses vi på skype.

Kärlek. Megamycket kärlek till Sara. Min GUM. Min "syster".

Saknar dig redan.

Men kom ihåg. Du är aldrig ensam. Så länge jag andas. Så länge mitt hjärta kan slå. Du är aldrig ensam. Glöm aldrig det. För jag gör vad som helst för dig. Det hoppas jag du vet.



Ecokärlek,
Linnea

1 kommentar:

  1. ÄLSKAR DIG LINNEA! Du är bästbästbäst och allt det du skrev nu stämmer in på dig med! Du är den där dtorasystern jag aldrig fick :D Världens bästa GUM är du också! Puss på dig <3

    SvaraRadera