måndag, januari 23, 2012

I min dammiga spegels vinkel


Köpte ett par jättefia byxor på Röda Korset idag. De sålde alla byxor för 10kr/paret. De är tajta över rumpan och sen (jätte)vida hela vägen ner. Hur sköna som helst i 55% silke och 45% viscose!!! NICE! De är svarta. Det syns va? Knäppte ett kort på dem i spegeln, la in bilden på datorn och när jag ska redigera den ser jag att min spegel är sjuktj*ävla dammig! Så jag drog lite i färgkurvorna och helst plötsligt sticker de iväg och bilden blev såhär. Rätt fin, så den fick bli så. Ni får se en bättre bild en annan dag.

Vet inte om jag skrivit det, men just nu håller vi på med ett "veck & yt"-projekt. Vi får prova på olika tekniker för att få fram spännande detaljer på plagg. Ska knäppa lite kort imorn så ni får se!



Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar