söndag, januari 22, 2012

Finns inte så många vägar att välja på i den här stan

Söndagen blev en sån där slappardag igen. Åt frukost till sista avsnittet av "Stjärnorna på slottet". Sen fastnade jag, "helt oväntat", vid datorn. Bloggar is my drug! 

Men eftersom det har varit strålande sol och jättefint väder hela dagen i Mora hade jag lite dåligt samvete för att jag inte varit ute. Så jag tog en promenad, tänkte att jag skulle gå på vägar jag ännu inte utforskat i den här stan. Men det finns inte så många att välja på, så tillslut blev det vägar jag gått på innan.

När jag kom tillbaka lagade jag mat, lax och vit quinoa med en mumsig sallad till. Sen har jag suttit i soffan djupt insjunken i boken "Det svenska modeundret", som jag måste läsa för skolan. Den är intressant, men jag gillar inte att läsa. Dock bara 120 sidor kvar nu. Yey.

Kanske skulle skriva nåt om den helt amazing P3GULD-galan igår... det får bli imorgon.

Godnatt darlings!

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar