tisdag, januari 24, 2012

Dagens regnbåge



- jag skulle ju tagit kort idag på vad vi gör, men det blev inte av. 

- klassen åker på studieresa imorgon till Stockholm och sedan vidare till Göteborg och Borås! (jag åker dock inte förrän på torsdag, för jag skippar sthlm) Vi besöker olika skolor ända till på söndag, men jag tar en sväng om Varberg när jag ändå är nere på västkusten. Så jag är tillbaka i Mora på tisdag. 

- att åka kollektivt i Göteborg med omnejd (vi ska besöka Steneby Folkhögskola som ligger i Dalslånged, sjuuuuukt långt ut på vischan) är inte det enklaste....  

- jag designade om min kompis blogg ikväll. Ta en kik HÄR!

- min förkylning gör att jag är på världens segaste humör-.- inge roligt! så därför blir bloggen lite dåligt uppdaterad. MEN jag kommer förmodligen ta med min dator på resan, så då blir det bildregn.







Ecokärlek,
Linnea

1 kommentar:

  1. Haha du anar att den där bloggen kommer få en chock va? ^^

    SvaraRadera