fredag, december 30, 2011

Det gör ont att veta, lika ont att undra

Varje år brukar avslutas med diverse årskrönikor i radio, tv och tidningar. Så även i bloggar. Kavalkader av "Mitt år i outfits", "Mitt år i frukostar", "Mitt år bakom kameran"... Bilder och listor omvartannat. Alla är nöjda med sina år, men hoppas ändå på ett ännu bättre nästa år.

Det låter som att jag inte alls gillar dessa årssammanfattningar. Men så är inte fallet. I love them! Nu undrar ni säkert (eller inte) om jag ska göra någon slags sammanfattning? och vad för någon i så fall?

Hmm... "Mitt år i ...": musik? bilder? shoppingfynd? outfits? kullerbyttor? maträtter? grimaser? böner? texter? Jag har många förslag och idéer.

Den som läser bloggen får se....

Ecokärlek,
Linnea




1 kommentar:

  1. skulle vaera rikgit kul med en sån sammanfattning!
    och ha nu en rikgit grym nyår, gott nytt år sötnos!
    kram :D

    SvaraRadera