fredag, december 23, 2011

Bon Bon (nej, inte låten. och nej, inget godis heller)

Foto & Redigering: Linnea Carlsson (jag)

Köpte en julklapp till mig själv i form av senaste numret av BON. Tror nog att det är det vackraste, stilrenaste och mest inspirerande magasin jag haft i min hand. Ett sista-minuten-julklappstips för endast 69kr! Finns att köpa där de har ett bra utbud av tidningar, jag köpte min på Pressbyrån.

Visste ni att det är mer ecokärlek med en papperstidning än med en digital tidning!? En papperstidning kan man läsa om och om igen utan att förbruka någon energi, den enda energi som går åt är när den tillverkas. En digital tidning kräver ny energi varje gång du läser den, dessutom kräver servern som den ligger på energi.

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar