fredag, december 30, 2011

Åt helvete med xx, JAG är bäst!


Min absoluta favoritbild på mig själv från 2011. Tagen på S!esta i juni.


Nyårslöften är inget jag tycker om, man håller dem ändå inte. Hur sorgliga är inte folk som har nyårslöftet "en hälsosammare livsstil" och ockuperar gymmen i januari och sen ger upp i februari för att de inte gått ner fem kilo!?

Förra nyårsafton när jag stod nere vid Varbergs Fästning och tittade på fyrverkerierna sa jag till mig själv : "Åt helvete med xx, JAG är bäst!" Jag bestämde mig för att jag är bäst, jag duger som jag är, jag är jag och jag är awesome.

Helt omedvetet och oplanerat blev det ett nyårslöfte att jag skulle skaffa mig ett GRYMT SJÄLVFÖRTROENDE. Vilket jag också har gjort.

Jag höll till och med ett tal i skolan som handlade om Mig. Så mycket älskar jag mig själv. Det är nice.

Hoppas ni också gör det. Älskar er själva alltså. Eller ja, ni får självklart älska mig också.



fortsättning följer.....

Ecokärlek,
Linnea




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar