tisdag, november 22, 2011

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Hur cool är inte den här då? Den  lämnades dock kvar till någon som antagligen skulle använda den mer.




Idag var det klädbytardag på Kulturhuset i Mora. Det var en tjej som hade detta som projektarbete. Man fick lämna in 1-5 plagg och så fick man en biljett på hur många plagg man lämnat in och sen fick man ta max så många plagg man lämnat in. Jag lämnade in fyra plagg och tog fyra andra. Rätt så nöjd med mina byten måste jag säga. I will show you!

Älskar att fler och fler ungdomar intresserar sig för miljövänligt klädtänk. Hur bra är inte en klädbytardag liksom!? Fler sådana tack!

Ecokärlek,
Linnea

3 kommentarer:

  1. Haha, vad roligt att ni fastnade för Kattkavajen! Det är min kompis Malin Kemi som har sytt om den på en greendesign-kurs som vi hade i Orsa.

    Jag brukar smyga in här ibland. Kul att läsa om vad ni gör på mode och man blir själv lite inspirerad till att börja blogga igen! :)

    Grannen

    SvaraRadera
  2. Tja, vet inte vem du är, men det var iaf "min" kavaj som du knäppt kort på! Har fixat utsmyckningen på ryggen själv, så det värmer att så många tyckte om den ^^ //Mala

    SvaraRadera
  3. 46 sv: haha. Roligt att höra! så du har bloggat!? :)

    malin sv: jaa, vi gillade den jättemycket!! sjukt cool :) Men ingen av oss tog den. Funderar på att göra något liknande med ett tryck från en gammal t-shirt.. :)

    SvaraRadera