tisdag, november 29, 2011

Jag vill inte ha någon Lamborghini


Nu när jag är sjuk myser jag runt i slappa outfits,  annars brukar vi styla oss ganska bra i min klass. Vi går ju trots allt mode. Men jag känner mig fruktansvärt sunkig med min hosta och snoriga näsa. Så det får gå bra med en stor stickad tröja från Rödan* med mina favorit leggins till!

Idag har vi haft mönsterkonstruktion HELA DAGEN. Vi ritade en avancerad jacka som tog fyra lektioner à 80 min. Så ni kanske förstår att det tar ganska lång tid från idé till färdigt plagg. Än så länge har jag bara sytt en kjol, ett par shorts och ett par leggins. Nästa plagg blir en skjorta!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa HP tills jag somnar. Klockan är halv åtta, nu ska min förkylning sovas bort!


*Rödan är vårt smeknamn på Röda Korsets secondhand-butik

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar