söndag, november 06, 2011

I've had the time of my life, and I owe it all to you

Lillebror och Jag

Julia och Jag

Två bilder från i somras.

Detta lyckades jag hinna med under veckan i Varberg:
- Mysdag med promenad, secondhand och fika med min lillebror.
- Harry Potter-filmkväll med frossande av kladdkaka och cocacola med Sara, Moa och Julia.
- Tygresa till Kinna och Borås med mami.
- Träffade världens underbaraste Petra och åt räkor.
- Fika med farmor och farfar.
- Släktmiddag med släkten på mammas sida.
- En nästan två timmar lång massage (som betalning för en hemsida jag har gjort)
- Gick på bowlingträningen och träffade mina bowlingkompisar som jag saknar dundermycket.
- Mysig middag och spelkväll med Sara, Moa, Julia och Simon till halv två på natten.
- Tre timmar långt godnattprat med Julia.

Sen träffade jag ju mamma och pappa och sådär såklart! :)

Ecokärlek,
Linnea

1 kommentar:

  1. Helt klart en mycket bra vecka!
    Underbart att träffa dig igen!!
    Love you <3

    SvaraRadera