onsdag, november 16, 2011

Har du tändstickor? Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm.

Leggins Gina Tricot 199kr
åååh, hur fina är inte de här.

Men, är det många "ginatricot-brudar" som har dessa? De är ju rätt så bohemiska, så det borde inte vara det. Jag har ett par andra mönstrade leggins från Gina som jag ALDRIG har sett att någon annan har.  Jag är ju van vid secondhandkläder och att ingen har något likadant. Så jag överväger noga innan jag handlar ett helt nytt plagg. Men dessa är nog ändå så Linnea-stil att jag köper dem ändå...tror jag. Frågan är ju bara då över internet eller när jag kommer till Varberg? För Mora har inte Gina..

Ecokärlek,
Linnea

1 kommentar:

  1. åå tack finaste du för kommentaren. äkta är precis som jag vill framstå för jag är verkligen mig själv och ingen annan. Det du skrev är det finaste man kan säga till mig, så tack för det.

    Stor kram från Ingrid Wenell

    SvaraRadera