fredag, oktober 14, 2011

You've got heart and you're going your own way



Fick igår frågan om jag färgat håret. Men det har jag inte. Det är bara urtvättat -.- Men som ni ser på bilden är jag numera lite rödhårig och jag älskar det! Men jag har en jätteful utväxt, men jag har inte orkat bry mig...än. Snart måste jag bry mig! Men mitt hår är ganska "ömtåligt" just nu, jag tappar jättemycket och det är färgat några gånger i år. Så jag tänkte testa en "färgbomb" från Revlon. Det är som en inpackning med färg i, som är skonsammare för håret än att färga det och jag har hört att de tydligen ska vara jättebra. Man använder den varannan vecka och det ska ge en bra färg. Frågan är bara vilken färg jag ska köpa och var. Den kostar ca 200kr och kan köpas hos frisören eller på nätet.

Fortsättning följer på mitt hår....

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar