måndag, oktober 03, 2011

I like the way you nod after everything I say, like it actually mean something to you


Detta är den enda bild jag har tagit idag. Lite rolig är den. Det är från en tidning och föreställer en sån där bokstavstavla som man tittar på hos optikern. Det finns ett dolt meddelande bland bokstäverna, försök lista ut vad!?

Det har varit en ganska trött och långtråkig dag. Vi har bara jobbat på med sömnaden. Kjolen har varit min prio. Det går sakta framåt för alla känns det som. Seeeg är ordet som beskriver den här dagen bäst. Därför är vi välförtjänta av några avsnitt av SATC nu! :)

Ecokärlek,
Linnea

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ville bara säga att jag ÄLSKAR din header. Bilden känns så underbart höstig och vacker. Ditt lyckliga leendet visar att du trivs! Fortsätt att göra det du älskar för det lönar sig. Du kan nå dina drömmar. Det är jag säker på!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååh vad glad jag blir! Jag trivs som fisken i Siljan! Detta är verkligen rätt för mig just nu. Tack för din fina kommentar! :)
    ps, du får gärna skriva vem du är! :)

    SvaraRadera