söndag, augusti 07, 2011

Love lift us up where we belong






I fredags jobbade jag hela dagen och sen åkte jag direkt på kräftskiva hemma hos min vän Moa. Detta kanske var sista gången alla vi tjejer som har hängt ihop under gymnasiet träffades. En flyttar till Kalmar, en till Luleå, en ev till Umeå, två stannar kvar och jag flyttar till Mora. Tre år har gått så fort. Många minnen har vi samlat på oss. Polen, S!esta, Sagan Om Ringen-maraton, kräftskivor, Tre Toppar, hemska svenskalektioner, roliga fysiklektioner, studentfester, picnick på vardagsrumsgolv, Shakespear-projekt och STUDENTEN!!
Det är galet vad jag kommer sakna er!

Ecokärlek,
Linnea

3 kommentarer:

  1. Kommer sakna dig med! <3 Dig och Johanna och Louise och Sara (om hon flyttar)... Kram

    SvaraRadera
  2. Kommer sakna alla monstermycket! Ghaa! Kärlek i massor till er <3

    SvaraRadera
  3. Hello it’s Julia, your friend Julia. Sorry for calling this late. But it suddenly hit me that I miss you so much and you’re too far away from me. I never told you how much I love you and everybody need friends like you.

    SvaraRadera