onsdag, augusti 10, 2011

If I could turn back time


Igår var en lång dag. MYCKET folk på Gekås -.- shit va stort det har blivit! Det är galet! Kommer ihåg när jag var liten och man gick in på "baksidan" och gick uppför en sick-sack-ramp för att komma in. När jag var mindre och var där oftare hade jag stenkoll på var allt fanns. Igår fick jag titta på kartan flera gånger. haha, times are changing!

Fick tag på lite utav det jag skulle ha (tvättmedel, tandborste, tejp, skissblock, hörlurar) men man kommer ju såklart hem med grejer man inte hade tänkt köpa ( bla handsprit (reser ju till Frankrike, så då tänkte jag att de kunde vara bra))


Ska visa två fynd jag gjorde lite senare, som jag är extra glad över!

Bara så alla vet så tycker jag egentligen inte om Gekås, då jag är emot överkonsumtion och försöker att bara köra på eco-märkta prylar. Dessutom tänker jag efter innan jag handlar något. "Behöver jag verkligen den här?" "MÅSTE jag ha den?", om jag tvekar för länge = inget köp!


Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar