tisdag, juli 19, 2011

Jag går inte isär när jag går med dig


Har inte haft så mycket tid i helgen till att blogga eftersom jag jobbat och gjort andra grejer. Så NU visar jag lite Håkan-bilder!

Håkan  konserten i fredags var såå himla BRA! Det var en liten mysig konsert. Det blir så fint när mörkret lägger sig och ljusslingorna lyser upp societetshuset. Måste vara en väldigt speciell känsla att stå på scenen. Och snacka om tur med vädret, inte en enda droppe ramlade ner under konserten!
Jag gillar Håkan mer och mer för vare gång jag ser/lyssnar på honom. Gårdakvarnar och skit har en speciell betydelse för mig (har ingenting med GAIS att göra!), så mitt under konserten står jag och gråter. Det var så fint! Ta mig tillbaka till den låten!

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar